dinsdag 26 januari 2016

FashionWeek || Anbasja Blanken

Op zaterdag bezocht ik als eerste show de show van Anbasja Blanken(misschien ken je haar van MOAM). Zij showde haar vrije, frisse en vooral eerste catwalk collectie. Haar collectie is een combinatie van speels en klassiek. De silhouetten zijn erg elegant/chique, terwijl de gebruikte materialen wat meer casual aan doen. Kijk je mee naar de collectie?

Persoonlijk vind ik de collectie vooral heel elegant. Aan de ene kant omdat de items erg chique zijn (lees: nette blazers en broeken) en aan de andere kant omdat het materiaal me aan zeemeerminnen doet denken, die ik ook associeer met elegantie. Het kleurenpalet bestaat uit wit-, blauw-, turquoise- en paarstinten. De combinatie van materiaal, silhouet en kleur resulteerde in een prachtige collectie.


Photo: Team Peter Stigter

Photo: Team Peter Stigter


Photo: Team Peter Stigter

Photo: Team Peter Stigter

Photo: Team Peter Stigter

Photo: Team Peter Stigter

Photo: Team Peter Stigter

Fringes, tule en pailletten spelen een grote rol in deze collectie. Het silhouet lijkt geïnspireerd door dat van de jaren 40/50. Moderne croptops, hippe discopants en peplum-achtige tops zijn wel de key items voor deze collectie. Ik vond het een prachtige show!

Wat vind jij van de collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...